O mnie i o blogu

Cześć!

999226_793244310701874_1859250997_nNazywam się Paweł, mieszkam w Krakowie i ukończyłem Biotechnologię. Swoją pracę w w sporcie zaczynałem jako instruktor/trener personalny w Fitness Platinium Solvay w Krakowie. Obecnie jestem trenerem personalnym oraz zawodnikiem. Jednak przede wszystkim jestem certyfikowanym trenerem CrossFit level 2. Ukończyłem także CrossFit Weightlifting Course.

W lipcu 2011 zacząłem zabawę z siłownią przechodząc kolejno przez wszystkie etapy – trening ogólnorozwojowy, siłowy, wytrzymałościowy oraz praca nad wybranymi partiami mięśni. Po roku zrobiło się nudno, a na krakowski rynku (wrzesień 2012) miałem okazję obejrzeć jedne z pierwszych zawodów CrossFitow’ych. I tak jeszcze w tym samym miesiącu zacząłem trenować w Grappling Kraków, później trening indywidualny w Platinium, a następnie w 72D. Obecnie trenuję i jestem head coachem w krakowskim afiliowanym boxie CrossFit Reymonta.

Bez tytułu

001Pod kątem cross’a Kraków całkiem nieźle już sobie radzi – mamy profesjonalne box’y. Nasza społeczność dynamicznie się rozrasta, a kluby są wyposażane w coraz bardziej profesjonalny sprzęt do treningów. No i mamy coraz więcej certyfikowanych trenerów.

Jednak cross to niejedyna moja zajawka – lubię także usmarować się błotem w biegach tj. Spartan Race (w 2014 roku udało mi się zdobyć Trifectę) oraz nasz krajowy Runmageddon.

Blog będzie poświęcony w 95% cross’owi – technika ćwiczeń, WOD’y/AMRAP’y, dieta i zawody. Pozostałe 5% pozostawiam na tematy poboczne, lekko odbiegające od wątku przewodniego.

11139008_1432099923768960_4462280449217025130_n

Głównym celem tego bloga nie jest nie tylko  dzielenie się moimi przemyśleniami, ale promowanie CrossF

it’u wśród ludzi. Staram się nie być typem hejtera – piszę o tym, co było fajne i szukam zawsze tych pozytywnych stron. Jeśli coś krytykuję, to tylko dlatego, że naprawdę raziło mnie w oczy czy było mocno sprzeczne z moim podejście do tej nowej i bujnie rozwijającej się dyscypliny sportu.
Postaram się pisać krótko, zwięźle i na temat. Z góry przepraszam za wszystkie błędy językowe, gramatyczne czy stylistyczne, ale j. polski nigdy nie był moim ulubionym przedmiotem w szkole :)

Jeśli macie jakieś sugestie co do bloga, ktoś chciałby potrenować w grupie, szuka trenera personalnego, z którym mógłby postawić pierwsze kroki w treningach piszcie: pawelwojciechowski89@wp.pl. Jeśli jest wg Was jakaś impreza warta uwagi również dajcie znać, pomogę Wam ją promować, a być może opiszę oczami uczestnika. Jestem również otwarty na różnego rodzaju współprace.

Piątka!



9 Responses to O mnie i o blogu

  1. ~Marika pisze:

    Bardzo fajny blog. Pisz więcej i częściej. Fajnie, że poruszasz też tematy diety, a nie tylko ćwiczeń, bo przecież to podstawa. Super, że jest ktoś z taką samą pasją i w dodatku też z Krakowa. Mam kilka pytań. Pytać tu czy pisać na maila?
    Pozdrawiam, Marika

    • Wojciech pisze:

      Jak pytanie dotyczy wątków zamieszczonych na forum to lepiej w komentarzach, może inni też mają podobne pytania, ale się wstydzą. Natomiast jeśli na jakiś inny temat, nie poruszony przeze mnie to lepiej na maila – postaram się pomóc ;]

  2. ~Marika pisze:

    To może tutaj zapytam o suplementy. Możesz coś polecić? Chodzi mi bardziej o jakieś multiwinaminki lub izotoniki, a nie o syntetyczne cuda. Bierzesz coś, czy po prostu starasz się starannie układać dietę?
    W kwestii krakowskiej napiszę na pocztę.

    • Wojciech pisze:

      O suplementach zamierzam zrobić obszerny post, ale narazie zbieram informacje… Ja biorę BCAA, ale jak sama nazwa suplementy to dodatki do diety, a o nią dbam najbardziej – drób, brązowy ryż, jajka, ryba, płatki owsiane, mleko, twarogi, pełnoziarniste pieczywo żytnie, banany, warzywa – to skrót tego co jem na codzień. Niektórzy biorą jakieś białka, kazeiny, serwatki… mój crossfit nie idzie w tę stronę ;]

  3. ~Basia pisze:

    Cześć, będę przez kilka dni w Krakowie, chciałabym zobaczyć, jak wygląda crossfit w rożnych klubach.Polecisz jakieś miejsce?

  4. ~Bartek pisze:

    Witam
    Od 3 miesięcy chodzę 3 razy w tygodniu na cross trening . Chciałem się zapytać czy udzielasz porad, układasz plany suplementacji itp. pod kątem budowania masy mięśniowej. Czy przy cross treningu możliwe jest budowanie masy mięśniowej?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>